Zamieszczaj wartościowe treści, czyli dlaczego warto zadbać o mocne nagłówki, oryginalność tekstu i interesującą zawartośc strony.
Zawartość strony internetowej przyczyni się do jej sukcesu w oczach odwiedzających lub wręcz przeciwnie. Dlatego niezwykle ważne jest zadbanie o interesujące treści, które zaangażują odbiorców.
Jeżeli na swoim blogu będziesz umieszczać artykuły z informacjami, których poszukują internauci z Twojej niszy, zwiększysz ilość odwiedzin, a część odwiedzających stanie się Twoimi klientami.
Niezależnie od tego, czy zdecydujesz się napisać treść samodzielnie, czy skorzystasz z pomocy copywritera, poniżej znajdziesz pięć wskazówek, o których warto pamiętać planując dobre treści dla swojej strony.
1. Używaj mocnych nagłówków.
Wierz lub nie, ale większość ludzi nawet nie przeczyta większości Twoich treści. Nawet najlepiej napisane informacje są przeglądane przez czytelników, którzy po prostu szukają szybkich odpowiedzi. Dlatego ważne jest, aby nagłówki były odważne i chwytliwe. Zainteresuj czytelnika tak, aby chciał przeczytać treść do samego końca.
2. Zachowaj oryginalność treści.
Jeśli chcesz, aby Twoja firma była wyszukiwana w Google w sposób naturalny, musisz porzucić pokusę kopiowania treści z innych witryn. Oznacza to, że w cenie jest całkowicie oryginalne dzieło. Wpłynie to na wiarygodność Twojej strony i czytelnicy będą bardziej skłonni do Ciebie wracać. Poza tym Google rankuje wyłącznie oryginalne teksty, te które pojawiły się pierwszy raz.
Zadbaj o ciekawe, innowacyjne i prowokujące do myślenia treści, a odwiedzający będą wracali na Twoją stronę.
3. Zawsze weryfikuj fakty.
Kiedy użytkownicy odwiedzają posty na Twoim Blogu za pomocą pytania zadanego w oknie wyszukiwarki, mają nadzieję znaleźć odpowiedź na to pytanie. Jeśli dostarczysz im dokładnych, rzetelnych informacji, będą mieli pozytywne doświadczenia z odwiedzin na Twojej stronie i chętnie wrócą po kolejne informacje.
Do dobrej praktyki należy podawanie źródła informacji, badań, czy statystyk, jeśli takie przytaczasz.
To zdecydowanie wpłynie na budowanie zaufania, więcej odwiedzin i kolejno na zrobienie zakupów właśnie u Ciebie.
4. Dodaj filmy, podcasty i obrazy.
Nie wszystkie treści muszą być w formie pisanej. W zależności od rynku i rodzaju odbiorców, istnieje wiele kreatywnych sposobów komunikowania się z odwiedzającymi. Aby zawartość strony była interesująca dodawaj obrazy, video, czy podcasty. Możesz osadzić dowolną z tych opcji w swoich postach na blogu lub dodać je do stron docelowych, aby dodać atrakcyjne uzupełnienie do każdego pisanego tekstu.
0 komentarzy