logo imedia47.pl

Lejki marketingowe, czyli jak skutecznie pozyskiwać klientów.

Strategia marketingowa,
lejek marketingowy, lejek sprzedażowy.

Wszystko to określenia dla ścieżki, jaką pokonuje potencjalny klient, od momentu kiedy zobaczy w internecie Twoją informację, ofertę, produkt, do momentu, kiedy kliknie przycisk do płatności i dokona zakupu.

Na każdym etapie lejka metodą selekcji zawęża się grupa potencjalnych odbiorców. Na samym dole lejka otrzymujemy klientów gotowych do zakupu.

W zależności od ustawionego procesu sprzedaży, z jednymi możesz sfinalizować transakcję, poporzez kontakt osobisty. Inni sami sfinalizują transakcję korzystając z oferty i przycisków CTA prowadzących do płatności.

Im droższy produkt, tym trudniej o zdobycie klienta i proces jego pozyskania musi być bardziej wyrafinowany.
Jednak całość można zaplanować i zautomatyzować.

Dobrze skonfigurowany lejek marketingowy przynosi cały czas sprzedaż.
Jedyne o co trzeba dbać, to generowanie ruchu, czyli reklama, której celem jest skierowanie odwiedzających na stronę z ofertą płatną lub np. darmowego szkolenia, webinaru aby w dalszych krokach lejka zaproponować płatne rozwiązania.

Nawet najlepsza oferta nie znajdzie nabywców,
jeżeli się o niej nie dowiedzą.

Umów się na bezpłatną konsultację
Witaj
Wyślij na WhatsApp
lejek sprzedażowy

Elementy stosowane w lejkach sprzedażowych
w zależności od ceny i rodzaju oferty:

– źródła tzw. ruchu czyli reklamy
w Social Media, Google, YouTube
– reklamy na budowanie świadomości marki
– reklamy bezpośrednie na strony z ofertami
– landing page z video i formularzem zapisu
– pixele zainstalowane na stronach www
– remarketing dla odwiedzających stronę z ofertą
– sekwencja emaili kontentowych
– sekwencja emaili sprzedażowych
– sekwencja video
– strony z ofertami Up Sell, Down Sell
– przyciski CTA z podpiętymi płatnościami
– moduły sklepu online
– strony podziękowania z dostępem do produktu

Przy ofertach tańszych produktów można z powodzeniem stosować kierownie ruchu bezpośrednio na ofertę, zbierać adresy mailowe  i wykorzystywać oferty typu up-sell i down-sell.

 

 

Korzyści dobrze ustawionego lejka marketingowego:

  Działa 24/7 generując sprzedaż.

  Po odpowiedniej konfiguracji wszystko odbywa się automatycznie.

✅  Pomaga organizować i analizować proces sprzedaży.

✅  Pozwala monitorować skuteczność działań marketingowych.

  Po zakupie przez klienta pieniądze trafiają na Twoje konto za pośrednictwem bramki płatniczej.

Jeżeli chcesz stworzyć lejek marketingowy dla swojej oferty,
skontaktuj się na adres mailowy: info@imedia47.pl lub na What’s App
Zaproponuję rozwiązania, które będą odpowiadać Twoim potrzebom.

Umów się na bezpłatną konsultację
Witaj
Wyślij na WhatsApp