logo imedia47.pl

Spraw, aby Twoja strona internetowa przyciągała potencjalnych klientów.

sty 18, 2021 | Projektowanie Stron | 0 komentarzy

Hot to magnet customers on your website

4 kluczowe elementy, aby Twoja strona internetowa była magnesem dla potencjalnych klientów.

Masz już domenę i hosting, a może nawet uruchomioną stronę internetową, ale czy wiesz, jak przyciągnąć potencjalnych klientów?

Upewnij się, że jest przygotowana tak, aby  przyciągała obserwatorów.  
Oto 4 kluczowe elementy, które warto uwzględnić.

1. Ciekawy projekt strony.

Bezbarwny, nudny i przestarzały wygląd będzie odstraszać klientów.
Natomiast świetny projekt będzie angażujący i absolutnie niezbędny do zatrzymania widzów. Solidny i ciekawy projekt, w tym czcionki, obrazy, grafika, wszystko to zachęca ludzi do przesyłania swoim znajomym linka do Twojej strony. To może pomóc w rozpowszechnianiu informacji o Twojej witrynie.

2. Spraw, aby strona była łatwa w nawigacji.

Podążanie za najnowszymi trendami może sprawić, że zechcesz dodać do swojej witryny kilka ekscytujących i zabawnych funkcji. Łatwo dać się ponieść emocjom, co prowadzi do być może zabawnego, ale i trochę zagmatwanego układu.
Taki układ może zmylić widzów, sprawiając, że szybciej opuszczą stronę.
Dobry układ strony zachęca do klikania na Twojej witrynie i obserwowania, jakie treści masz do zaoferowania. W
itryna, po której się łatwo poruszać, zwiększa prawdopodobieństwo, że odwiedzający nie wylagują się szybko.

Używaj sprawdzonych, przewidywalnych układów strony. Warto przeglądać strony konkurencji, aby zobaczyć, jakie są najpopularniejsze trendy w zakresie funkcjonalności i wyglądu strony oraz łatwego interfejsu użytkownika.

3. Twórz interesujące treści.

Twoja witryna jest tak dobra, jak to, co w niej umieścisz. Możesz mieć najlepszy możliwy układ i projekt, ale jeśli nie ma żadnej treści na poparcie marki Twojej firmy, nikt na niej długo nie zostanie.

Warto pomyśleć o ciekawej sekcji Bloga skoncentrowanej  na Twojej niszy, oraz artykuły o treści, które mogą być wyszukiwane. To może dać nowe odwiedziny osób zainteresowanych tym co robisz i promujesz. 
Dobrze przemyśl treść wszystkich stron docelowych i rzetelnie opisz swoje usługi lub produkty, które masz do zaoferowania. To wpłynie na zdobywanie zaufania u klientów.

4. Regularnie aktualizuj swoją witrynę.

Systematycznie sprawdzaj swoją witrynę pod kątem nieaktualnych informacji i starych treści, oraz uzupełniaj o to co w twojej niszy jest na czasie.
Jeżeli ktoś odwiedza Blog na stronie internetowej, gdzie najnowsze wpisy są sprzed kilku lat, to pomyśl czy to zachęca do zostania na stronie dłużej?

Inne artykuły

0 komentarzy

Wyślij komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany.

Witaj
Wyślij na WhatsApp